15.09.2009

Hyllehendingar

Siden vi hadde nordvestlandsbesøk i helgen, fikk vi utvidet hylleinstallasjonen ytterligere, til felles begeistring. Gi oss en mann (eller kvinne!) med drill, og vi er fornøyde her i huset. Steffi er dog like redd for ringmerker på det ubehandlede treverket. Derfor må Erlo benytte «Best of Rome», når han vil nyte en kopp deilig te.Mye rart har fått midlertidig oppholdstillatelse i våre hyller. Jeg kunne nevnt i fleng, men i fare for såre tær tenker jeg vi sier ingen nevnt ingen glemt. Radioen er jeg forøvrig veldig glad i. «Hello, Alien!»
Forleden dag vokste tredukkesamlinga til Steffi. Den nye, helt til venstre, er særs aggressiv og kan lett gi assosiasjoner til Paris' Eiffeltårn. Hvorfor ikke? Til tross for den voksende familien, er det likevel hylleplass til nye bøker. Derfor krysser vi nå bare fingre for feite bokpakker i ukene som kommer.

5 kommentarer:

Hildebilde sa...

Jeg liker egentlig han der nye, han ser så herlig aggressiv ut.

Erlo sa...

Jeg ignorerer! Hvis parti er du på, egentlig?

Hildebilde sa...

Ditt! Jeg mener jo fortsatt bokhylla er for bøker og tredukker er peisved. Lover!

steffi sa...

-kremt-
PEISVED?!

Erlo sa...

Haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...