25.10.2009

Svinefri sykdom

I disse tider er det vanskelig å få sympati for sykdom fri for svin. Men hva kan jeg si, jeg er altså grisesyk, dog ikke av svineinfluensa, bare av alt annet. Og det er litt kjedelig. Jeg har så langt rekket opp et skjerf, som ble til dette nøstet, som igjen skal bli til noe fint noe, som ikke er påbegynt enda.
Jeg har drukket x antall kopper toddy og lest i den fantastiske boken Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? av Johan Harstad, hvilket har vært en storslagen opplevelse. Men hakket mer begivenhetsrikt var det vel at Steffs oppdaget kjøkkenet. Han fikk en ånd over seg, og kokte ihop en fantastisk hamburger med smeltet blåmuggost, og ovnsstekte potetbåter. Det smakte altså like godt som det ser ut.
Det kan lønne seg å være syk, sånn av og til. Særlig hvis jeg blir frisk til i morgen, for da har jeg ikke tid til å være syk lenger. Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

Hildebilde sa...

Nei, du skal jo jobbe med din yndlingskollega!

Angoranora sa...

<3 johan harstad. Men egentlig synes jeg ambulanse er bedre enn begge de voksne romanene. Egentlig.

steffi sa...

Men hva er det du er syk med da, mon tro? Er det fødselsdepresjon? Barseltårer? Brystreduksjon-smerter?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...