15.09.2011

...og vi tælle dagan!

foto: privat

 Jul.  Ja, for du trodde det var lenge til jul? Sorry, men det er det ikke! Her har jeg gått å gleda meg siden juli (jeg vet, jeg er laga sånn — ser alltid framover, er ikke i nuet, shit, må jobbe med det, men uansett) og så viser det seg at det er 100 dager igjen! I dag! Og 100 dager? Hvor lenge er det egentlig? 100 dager er tiden du bruker pr. år på å stå i kø, kanskje.

Men 100 dager? Merker jeg blir litt stressa! For alle frister ser ut til å falle på selve julaften. (Typisk folk som pusser opp, hvorfor kunne ikke folk brukt 17. mai som frist?) Alt dette skulle jeg ønske var ferdig før jul:

Vegg m/døråpning og helst en dør
Innebygd bokhylle
Fauxdenza
Male soverom
Skyvedørsgarderobe entré
Hylleløsninger bad
Henge opp lampe på kjøkken

Men jeg synes det alltid er lettere å måle hvor lenge det er til jul, med å gå tilbake i tid. 100 dager bakover var 7. juni!
Så hva gjorde du 7. juni? Husker ikke? Eller husker du? Dette kan vel gi en pekepinn om hvor lenge, eller hvor kort tid det
er til jul!

IN RETROSPECT: Jeg synes ikke det er spesielt lenge siden, ved å bla litt i mailboksa og på telefonen så kan jeg avdekke alle mine bevegelser
7. juni 2011. For min del var dette en tilsynelatende normal tirsdag, jeg MMS'a skruer til nordvestlandet (lang historie, man tager hvad man haver, skulle montere en bordplate, måtte finne ut hvor korte skruer jeg kunne bruke foråsidetsånn) og solgte møbler på FINN.


4 kommentarer:

Hildebilde sa...

Nei, nåh!

Erlo sa...

God jul!

steffi sa...

Jah, nåh! Håh-håh-håh!

Hildebilde sa...

Okei, da krever jeg ønskeliste fra dere innen det er 92 dager igjen til jul. Chop chop!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...