05.04.2009

Origami-søndag!

Foto: privat
I Tokyo kjøpte jeg denne fantastiske gjør-det-selv-brette-origami-kråka, og synes det var ekstra spesielt, siden kråkene i Tokyo ble så sentrale. Kråkene der er svære, og alle har skikkelig dyp kra. Selv om Tokyo er en gigantisk by, er det overraskende stille der. Derfor ble lydene fra kråkene ekstra spesiell... (se video nederst).
foto: privat
Etter å ha åpnet pakken, innså jeg til min store overraskelse at det var hele fem kråke-bretteark inni! Også inkludert - en bruksanvisning.
foto: privat
But as you can see... It's in japanese! Så dette blogg-innlegget ble ikke som jeg hadde tenkt det: et innlegg som skulle vise mine origami-kunster steg-for-steg. Det får la vente, inntil jeg har fått tak i en japansk oversetter. Og det skal jeg vel kunne få tak i! Until then... 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...