04.03.2010

«Hvilken vei skal jeg gå, spurte Alice.
Hvor er det du skal, svarte haren.
Jeg vet ikke, sa Alice.
Da har det ikke så mye å si hvor du går, svarte haren.»
Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg drikker mye varm drikke på veien.
Roberto Zucco av Bernard-Marie Koltès. Vet ikke helt hva jeg synes, og jeg vet jammen ikke hvilken vei der bærer. Uvisshet over en lav sko. Men kaffe og kakao. Ikke samtidig, det er mocca. Alice in Wonderland har forøvrig kinopremiere i morgen. Stas! Vi flesker til med nok et sitat:
Alice: But I'm NOT a serpent, I tell you! I'm a -- I'm a --
The Pigeon: Well! WHAT are you? I can see you're trying to invent something!
Alice: I -- I'm a little girl.
The Pigeon: A likely story indeed! I've seen a good many little girls in my time,but never ONE with such a neck as that! No, no! You're a serpent; and there's no use denying it. I suppose you'll be telling me next that you never tasted an egg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...