04.08.2010

Barnslig glede

Jeg skal kjøpe ny Macbook-lader i dag. Og det er jeg litt ekstatisk over, av en eller annen merkelig grunn! For å gjøre historien kort: mine tidligere ladere har hatt et hardt liv. Den første bestemte seg for å smelte, og den andre døde når jeg hadde den i støpselet så hele hovedsikringen gikk. Det jeg bruker som lader nå er en kombinasjon av begge to, og det er ikke rare greiene. Faktisk fungerer det andre støpselet som lampeledning i dag, takket være min ekstremt handy bror.
Men nok om det. Jeg har over prøvd å illustrere forskjellen på nymotens lader, og den jeg har i dag. Det er denne plugg-teknologien jeg har en rar barnslig glede over. Det blir spennende. (Jeg tror man må ha mac for å skjønne tegninga, bokstavelig talt.)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...