01.01.2011

12 måneder - 12 bilder

Det er nok ikke bare jeg som synes at året har gått fort. Men 2010 gikk like fort som det kom! Og hvilket år det har vært. Ups and downs og highs and lows har gitt dette året uforglemmelige hendelser. Summa summarum - et begivelsesrikt år!
Jeg må følge trenden fra i fjor - da la jeg ut mine favorittbilder fra 2009, som Erlos hadde tatt i løpet av året. Here it goes:

VINTER OG VÅR 2010
Januar 2010. Så her er vi - et år etter. Vi oppsummerte 2009 og årets siste kveld, akkurat som vi gjør nå! Vinteren ellers var lang, kald og hvit.Jeg ble 25 en lørdag i begynnelsen av mars. Jeg ville ikke lage så mye fuzz av det, så det var kanskje derfor jeg leverte oppsigelsen min dagen før! Men jeg feiret lørdagskvelden med mine favorittmennesker og tapas - det kunne ikke blitt en bedre kveld!Det har rukket å blitt april. Her har det sluttet å snø, og det er akkurat på den tiden man ikke helt vet om man skal velge converse eller vintersko før man går ut. Hilde våget seg ut i converse, det gjorde ikke jeg. Men jeg er lykkelig fordiom! Og i ny, gammel jobb!

VÅR OG SOMMER 2010
17. mai! Og verdens lengste frokost hjå Silje og mange mennsker. Og mye mat! Vi sang nasjonalromantiske sanger og såg ikke et eneste tog. Det var veldig greit. Det ble på et eller annet tidspunkt plutselig skikkelig sommer. Og varmt! Balkong med sol hele tiden, og øl og fri og uttørka planter - kan det bli bedre?Vi har nesten gjort tradisjon av det, men det er greit å være i Hellas i slutten av august. Vi forlengte sommeren 2010 med en hel uke! Og trålet rundt omkring og lette etter Mamma Mia!-kulisser. Og ble flassbrune.


HØST OG VINTER 2010
Når vi kom tilbake til Oslo, var det allerede høst. Det er like før det begynner å snø, og det er akkurat på den tiden man ikke helt vet om man skal velge solbriller eller skjerf før man går ut. Erlo tok en helgardering. En søndag på Grünerløkka, som alle andre søndager denne høsten:Tapas på Delicatessen. Det ble mye tapas denne høsten. Her var vi hele tiden. Vi var der nesten så ofte at de andre gjestene som går der hele tiden trodde vi jobbet der. Eller egentlig ikke. Men de kunne gjort det. Men det gjør vi ikke. Sverger!Jeg starta juleforberedelsene i september, så hele høsten var det konglejakt og julestjernebretting. Jeg vant altfor mange auksjoner på Ebay. Men det er jo ganske gøy å vinne, eller hva Erlo?
Vi avslutta året, jula, desemberen, året (nesten) med å ha en julefest. Ikke hvilken som helst fest - men en MadMen-julefest. Det var veldig fint. Og flott. Og morsomt. Vi trodde vi var i en film, alt var så autentisk. Men så var det plutselig noen som satt på a Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You. Reality check!

GODT NYTTÅR!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...