13.03.2011

Helgen — en oppsummering i bilde og tekst

 Lørdag.  Vi bivånet den svenske melodifestivalen. Drakk smuttis. Konstaterer at söta bror er sjanseløse i konkurranse med vår egen Haba Haba. Spiste salat. Var platesnurrere på omgang. (Harmonimodellen ble ikke lagt til grunn) Kortskalle ble spilt; Mor Teresa og Trond Viggo Torgersen var vanskeligst. Geri Halliwell er kjekk, men har dessverre vært på toppen av sin karriere. Nora Helmer er ikke først og fremst kjent fra bok. Svampe-Bob vet vi ikke mye om. Dagens unge — fremtidens håp! Hilde fikk luggen sin klippet med relativt vellykket resultat; noen har havnet på feil hylle her i livet.

 Søndag.  Appelsinmarmelade er ikke hverdagskost; hva skjer med det? Butikken — hvis navn vi ikke nevner — har t-lys som tilsynelatende brenner evig! Hilde har flassende negler. Heldig at hun — som det mennesket hun er — har neglelakk i umiddelbar nærhet. Heldig at lakkfarge og pingvinkoppfarge er kompatible. Estetikk! Vi drikker te og ser kvistene blomstre!

Hilde kom, Hilde så, Hilde ville ikke gå. (Jeg tror hun liker oss. Vi liker deg også, Hilde!) Vi noterer også at blogspot ikke vet forskjell på tankestrek og bindestrek, arg! Klar for ny uke!

1 kommentar:

Hildebilde sa...

Jeg var jo mye søtere på noen av de andre bildene! Tenk om min fremtidige ektemann leser bloggen deres og så ikke er hypp på å gifte seg med meg lenger pga det? Sjedlig. Men takk for hælja, jeg skal gå hjem tidligere neste gang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...