19.09.2010

Lighten up!


Tenkte du også Betty og Don Draper? Eller?

Mad Men er inne i sin 4. sesong, og der har de allerede feiret jul. Det er veldig greit for min del, for kalenderen viser midten av september, og jeg har hatt julestemning siden midten av juli. Så da er alt som det bruker å være, altså.
På fingrene teller jeg nemlig 96 dager til jul, og det betyr at det er på tide å begynne å blogge om årets høydepunkt!

Så da kan man kombinere Mad Men og jul, på ekte sekstitallsvis:


Var vel bare før i tiden man kunne være så heldig å få en kartong med sigaretter til jul. Eller som her - ikke nok med bare en kartong, nei! Og det mest fantastiske: Lucky Strike med christmas-themed emballasje! Kan det bli bedre?

1 kommentar:

Hildebilde sa...

Jeg stemmer for Mad Men julefest, så har jeg en kjempegod grunn til å kjøpe meg en snasen kjole! (Ikke at jeg egentlig trenger en grunn til det noengang men..) Ja!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...