24.10.2010

Bezzerwizzer

Dette er Hilde når hun putter en cheezdoddle i munnen. Sa du skyldbetynget? Tatt på fersken? Joda, men doddles må til når man spiller det fantastiske spillet Bezzerwizzer! Det passer perfekt for alle som liker kunnskapsspill og/eller strategispill (eventuelt har flaks, som Steffs påstår er den viktigste komponenten). Gøy uansett, og Hilde var altså på besøk hos oss lørdag kveld for å teste kunnskapen, være smart, være hensynsløst strategisk, samt hovere over andres uvitenhet. It´s the name of the game, som ABBA sier.
Sterke følelser ble det både under og etter. Hva er en dårlig taper? Hvem er en dårlig taper. Det viktigste er naturligvis hvem vinneren er, hvilket var Erlos (meg).
(Okei, Stefflos, du vant også én gang.) I november kommer underholdningsutgaven av Bezzerwizzer, hvilket jeg gleder meg til. Ønske seg til jul! Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

Hildebilde sa...

Shit, jeg er sååå søt azz..

Hildebilde sa...

Ting dere kan blogge om:
- Cher Lloyd
- Hvordan madmenjuleforberedelsene har det
- Stefflos kongler
- Jul generelt?
- Innsirkling
- Deres kuleste venn, altså meg!
- Hva dere ønsker dere til jul utover verdensfred
- Semikolon! Det er jo et ganske tøft tegn.

Erlo sa...

Er så flott hvordan du finner alt annet enn eksamenskriving interessant, Hilde! Men takk, vi får se hva som kommer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...