21.04.2011

Alle mine tankar

1: Mags sofa fra Hay 2: Dobbeldører, fra Fridheim? 3: MELLTORP spisebord fra IKEA 4: Teppe fra IKEA 5:Rosett, som vi allerede har!

 Sammensurium.  Jeg har tatt påskeferie. Men det har ikke hodet mitt — her er det tankevirksomhet som holder meg våken om natta, for det er så mye å planlegge! Visualisere! Jeg måler og setter sammen og googler og tenker. Hele tiden. Det er gøy, men det er jo litt slitsomt også. Så her er et lite moodboard om alt som fyller hjerna — alt jeg har lyst på og setter av plass til inni hodet. Vi har jo fått oss kåk (!) og det må selvfølgelig planlegges! Jeg trodde jo tidligere at det kanskje ville være uoppnåelig, men så viser det seg (heldigvis, for oss!) at steffierlo kan bli en vi har kjøpt en gammel rønne og skal nå pusse opp og du blir med på veien-blogg, Ikke fullt så dramatisk, men det kan skje! Og vi er overentuasiastiske og overpositive! Men det er viktig å ikke la seg rive med (vedr. «råflott») men jeg hørte noen som sa (ang. nr. 1) at det går an å unne seg. Jeg må bare få Erlos på gli. Det har jo vært en draum, liksom.

foto: siri møller/rom 123
Men så kom jeg på at jeg hadde sett noe jævla fint (excuse my french!) på internettet en gang for lenge siden, og jeg visste det var stylisten Ingvild Hemma, og jeg visste det var jul. Og teak, selvfølgelig. Så da starta googlinga. Og jeg fant det! For en sånn vil jeg ha. En teaksjenk. Teakskatoll. Forskap? Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det. Men fint er det. Og jeg vil ha noe lignende!

Eller denne sofaen, nykomlingen Rest fra Muuto! Se så fint det hadde blitt, Erlos!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...