01.04.2011

stress+stress=?

foto: privat
 End of an era.  Jeg vet ikke hvor mars måned har blitt av! Det hele begynte ganske så muntert med bursdag og total livsnyting, men så eskalerte alt og ble et sabla rot. Stress. Og mer stress. Men jeg oppdaga Luksusfellen på onsdagskvelden, og humra av både «konvoluttskrekk» og andre som samla ubetalte regninger i kofferten! Underholdning! Le på andre sin bekostning! Ingen ting å bekymre seg for! Bedre ble det ikke da Erlos ca fem minutter etter kommer inn døra, med et brev ut av en konvolutt, sier shit 15 ganger etter hverandre, jeg spør hva er det? og han gjør vondt til verre: vi må flytte. Leiligheten skal selges. Great. FML. (!)

foto: privat
Så her er noen bilder av den rare, sinnsyk laaaange og betongkledde leiligheten vi har kastet bort mange minutter i som vi aldri får tilbake. + Mye annet fint. Er kanskje ikke verdens undergang, for det er greit å komme seg vekk også, spesielt når man ikke har noe valg. Men hvor faen skal vi bo? Skal vi kjøpe? Skal vi leie? Er det fysisk mulig å flytte, finne et sted man vil kjøpe, vinne budrunde og flytte inn på så kort tid? Jeg vet ikke. Og timingen er ikke fantastisk heller, for ingen av oss. Kanskje blir bloggen en sånn vi har kjøpt en gammel rønne og skal nå pusse opp og du blir med på veien-blogg. Det hadde igrunnen ikke vært så verst, når jeg tenker meg om. Og hva var det jeg leste her en dag? Jo. Lite søvn = tidlig død. Betryggende! God helg!

1 kommentar:

Hildebilde sa...

Jeg stemmer for at dere vinner budrunden på min personlige leilighetsfavoritt: den med best kjøkken. Dere kommer jo nærmere meg også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...