02.08.2008

Sømmer som det sømmer seg


foto: oogabooga/slowandsteadywinstherace

Det første jeg gjorde når jeg våknet, var å besøke nettbutikken til Los Angeles-baserte OOGA BOOGA, hvor jeg fant en genser fra Slow and Steady Wins the Race. Var ikke den fin? Legg merke til de flotte sømmene!


foto: privat

Vi brukte dagen videre på å endelig få komme innom dørene til Henrik Vibskov-butikken, hvor jeg fant en fantastisk skjorte fra "The Mint Institute"-kolleksjonen. Sømmer så fantastisk skjeve - den måtte jeg selvfølgelig ha.


foto: lightyears

Taklampedilemmaet ser ut til å ha løst seg, da jeg endelig har funnet ut at Caravaggio-lampene fra Cecilie Manz/Lightyears er riktig over vårt svære spisebord. Mye spennende på fære, altså.

1 kommentar:

Unknown sa...

Og lampa va elsk også, som du ville ha sagt det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...