01.12.2010

Når det ytre teller

Fine merkelapper ble kjøpt på Hay i dag. Blå er årets farge, og med litt gråpapir og hyssing blir dette særdeles bra, tenker jeg. Old school, retro, miljøvennlig, you name it! Det er gøy å finne julegaver, men hakket frakere synes jeg faktisk det er å pakke dem fint inn. Hver julaften sier mamma at gavene er finest før de blir pakket opp. Da tenker hun nok mest på forventningen over hva som er i gavene, heller enn på det estetiske ved innpakningen. Det er mye mulig hun har rett, og mye mulig legger fin innpakning sten til byrden (?) ved å være finere i det ytre enn det indre... Men samma det. Fine gaver er fint, uavhengig av innhold. Jeg holder meg altså til kraftpapir, og det er kanskje ikke dumt med tanke på hvor ekstremt idiotisk alt dette glorete julepapiret er, som ikke kan gjenvinnes !

2 kommentarer:

Hildebilde sa...

Dro du uten meg? :(

Erlo sa...

Faktisk var det Stefflus som kjøpte mens jeg ble klipt - så vi kan dra senere:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...