08.10.2011

Soverom #1

1. speilet mongstad fra ikea. 2. hang it all, limited edition i valnøtt, fra vitra. 3. plakaten wake up and smell the rutine av wasted rita.
4. componibili fra kartell. 5. mega dot bed cover fra hay. 6. stolen dsr fra vitra. 7. lampen signal fra jielde.

 Planer.  Vel. Vi er ikke akkurat i takhøyde ennå. Men det kommer. Straks. Veggen lar vente på seg! Etter planen skal det skje en eller annen gang, helst før jul (jeg vet, man legger alt til jul, det har jeg skrevet om her), og da blir det topping out ceremony! Det blir stas. På norsk høres det ikke like gøy ut, har ikke samme schvongen, heter Kranselag, jeg tenker dette når jeg hører ordet! Ideen er å sette en grein eller lignende i mønet når huset er under tett tak. Det blir vel ikke helt det samme vi kommer til å gjøre, men kanskje vi kan drite i greinen og erstatte det med et juletre attistan? Jeg skal legge ut bilder av hvordan juletreet kan være også, jeg lover. (Man kan ikke brenne av alt julekruttet i oktober heller! Jeg vet dere ivrige lesere gleder dere til jul, men kom igjen, nå må vi ikke forspille oss!)

Uansett. Øverst ser man moodboard med hva som kommer til å være på soverommet, uansett. Disse tingene kommer til å være esensielle i rommet. (Æsj. Der følte jeg meg litt som ei eller anna som er ansatt i et interiørblad for å skrive svada bildetekster, på norsk da, i stedet for Lorem ipsum) Og selvfølgelig, senga da. Den må med. Men litt overflødig i denne sammenheng!

2 kommentarer:

Elen Fossheim Betanzo sa...

Hahaha! "...ei eller anna som er ansatt i et interiørblad for å skrive svada bildetekster". Du er morsom!

steffi sa...

Det er ikke deg jeg tenker på altså!! Men du vet sikkert alt om det, om svada bildetekster mener jeg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...