04.06.2009

I let the music speak



Jeg er ferdig med eksamen, har plutselig fritid igjen, og hører på musikk uten å gjøre noe mer enn det. Spotify er fantastisk. Og ABBA er fantastisk. Jeg tenker spesielt på albumet "The Visitors" fra 1981. Dette albumet har mange av ABBAs beste sanger - om jeg skulle fått bestemme, selvsagt. Jeg nevner i fleng:

- Head Over Heels
- I Let The Music Speak
- When All Is Said And Done
- Should I Laugh or Cry
- The Day Before You Came
- One of Us
- Slipping Through My Fingers
- Like An Angel Passing Through My Room

Jeg var faktisk ikke klar over at så mange av disse var opprinnelig på samme album. Det jeg vet om denne perioden, var ifølge ABBA-biografien Agneta sur på Björn og ABBA-fenomenet, mens Anni-Frid hadde ekte 80-tallsfrisyre - lilla hockey. Fantastisk!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...