21.06.2009

London calling: Habitat & Little Boots


foto: habitat.co.uk

Jeg er en kjempestor fan av Habitat. Habitat er en butikkjede og forhandler fra England, men har med årene åpnet butikker i blant annet Frankrike, Spania og Tyskland. R.O.O.M. er de eneste som fører Habitat i Norge, noe jeg er veldig imponert over. Bildet over viser den ene serien utemøbler de har, CRUZ, som er virkelig fin. Teak mot det mørke aluminiumet gir en bra kontrast, og formen i seg selv er virkelig unik. Om vi hadde hatt en større veranda, eller hage, hadde denne vært mitt førstevalg. Og teppet over benken, POLYGON, fantastisk origamisk og grafisk!
foto: wikipedia.org
Til høsten flytter en venninne til London, og når jeg skal besøke henne skal jeg innom Habitat! Det er kanskje noe av det jeg gleder meg mest til med London. Dette er et bilde av butikken i Tottenham Court Road, som visstnok skal være Habitats nest største butikk. Jeg gleder meg allerede!
Musikken har vært noe ensformig i det siste, ettersom iPoden min er stappfull, og hele biblioteket ligger som en eneste "spilleliste", har jeg hørt alt jeg kan på Little Boots første studioalbum - Hands! Folk kan si hva de vil om Little Boots, men jeg digger det. Se hva jeg har skrevet om Little Boots tidligere her og her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...