22.11.2011

Greier Erlo ikke kaster om han finner under treet

1. Fra spillfantomet til vinterens småstunder: Nintendo 3DS (sort) med spillet Super Mario 3D-Land. 2. Fra den kvalitetsbevisste til søttanna: Mariannedrops. 3. Fra den omtenksomme til kalde vinternetter: pysjamas (str:S). 4. Fra den litterære til den nye bokhylla: Tomas Espedal Imot Naturen (bok). 5. Fra globetrotteren til kvelder foran peisen: Simen Ekern Roma (Bok). 6. Fra kulturkjerringa til Ibsen-fantomet: Henrik Ibsen Collection (DVD). 7. Fra den motebevisste til siste skrik: Fashion Collection (DVD).8. Fra den artige til seriefantomet: Abolutt fabelaktig 1-5 (DVD). 9. Fra nordisten til den filmglade: Hamsun samleboks (DVD). 10. Fra den strikkeglade til kalde føtter: Ullsokker.
11.
Fra den rike til den iPad-løse: Ipad2.


 Ønsker for 2011.  Dersom du tilfeldigvis a) ønsker å slenge til meg en julegave i år, men er i total uvisse om hva du skal finne på, eller b) ønsker å slenge til meg en julegave i år, men absolutt ikke vil gi meg noe jeg faktisk vil ha, eller c) lurer på hva jeg håper noen andre skal finne på å gi meg, så er dette et lite utvalg av greier jeg for eksempel kan bli veldig glad for.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...