11.11.2011

London calling!

foto: privat

 Bereist.  Jeg har jo helt glemt å skryte at jeg har vært å reist igjen! For noen uker siden var jeg en langhelg i London sammen med jobben, og så fant jeg disse fine Instagram-bildene jeg hadde tatt! Dette er altså det jeg så rett utav vinduet fra hotellrommet. Ganske fint, ikke sant? Veit!

foto: privat

Dette såg jeg også utav vinduet — området er Russel Square for de av dere som interesserer dere for den slags, og flaks for alle på hotellet at det var festival der hele helgen! Opplegget virka ganske fritt — jeg var ikke der, foråsidetsånn!

foto: privat

Men hvor var jeg da? Jo, stort sett i Covent Garden — ganske greit område! Dette var fra søndagen, dagen vi dro, og det var spesielt greit. Sol også! What's not to like?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...