01.11.2009

Søndagssynd

... og sånn ble det ferdige resultatet: Eplekake a la Hilde, med vaniljeis. Den ble god, selv om 1: jeg glemte bakepulver, og måtte ha det i til slutt, 2: Steffs kjøpte posevaniljekrem (?), og 3: jeg var litt for grådig med kanelen. Uansett; det var suksess, og alle hjerter gleder seg! Eller gledet seg, for nå er den spist opp.
Jada, her i huset spises eplekake med gaffel, sånn som fiffen gjør det. Det går bra, helt til isen smelter.
Og dette er søndagssynden hos oss. Ryktet sier at andre husstander har tilsvarende syndefull fråtsing i kveld. Velvel, snart er det mandag.

2 kommentarer:

Hildebilde sa...

sååå, skal denne bakes igjen? tok forøvrig med meg revekostymet hjem, så du får det ikke før dette mysteryshoppermøtet i morgen.

Erlo sa...

Du skal ikke se bort fra at det blir en oppfølger. Spenningen ligger i om jeg greier å ta lærdom av tidligere feil... tror jeg skal greie det. Kanskje. Reven har ikke vært savnet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...