27.11.2010

Greier Erlo gjerne finner under juletreet, i utvalg

1: Vintersko, (str. 42) et fornuftig ønske, kan gjerne se omtrent slik ut, fra topman 2: Skinnveske som kan romme A4-størrelsegreier (f.eks en liten data), denne er fra topman 3: Ymse bøker, stort sett alt som er bra (?), f.eks brageprisvinner Gaute Heivolls Før jeg brenner ned, Beate Grimsrud En dåre fri eller Johan Harstad Osv. Eventuelt kan du jo fleske til med din favorittbok? 4: Flotte skjerf er alltid flott, strikkede luer, votter, lester etc. ønskes også, gjerne i svart/hvit/grå/blå-nyanser 5: Film, stort sett alt som er bra (?), f.eks Thomas Vinterbergs Festen, eller en film du mener jeg bare se 6: Penguin-krus, gjerne denne røde flotte med Man and superman 7: Ymse spill, sosialt og hyggelig, f.eks Bezzerwizzer underholdning, eller Ticket to Ride (Nordic eller Europa) samt Monopol (klassisk utgave, takk) 8: Fine potteplanter jeg kan prøve ikke å drepe (NB: må være lettstelt) 9: KATT! (+ allergimedisin til Steffs) 10: Fin og koselig go´stol, må være stor, myk, gjerne med puff (bør antakeligvis klareres med Steffs først, kremt), 11: Ny pysjamas (str. S, gjerne i flanell, e.l) 12: Abonnement på f.eks Vinduet, Bokvennen, Norsk Shakespeare og Teatertidsskrift, Syn og segn eller Morgenbladet.

Og dette var noen tips, dersom du skulle sitte med et stort ønske om å glede meg til jul. (Ellers skal det sies at jeg blir glad for det meste, og om jeg ikke blir det, har jeg tatt såpass mange teaterkurs at jeg nok skal greie å feike det ganske godt). Med ønske om en god førjulstid!

5 kommentarer:

steffi sa...

Øøøøøh - en katt!?

Erlo sa...

jadda, kjør på!

nora sa...

1) ikke pakk inn katten

2) En dåre fri har jeg også trua på. Og osv.

Hildebilde sa...

Ja, katt!

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...