20.11.2010

Julekongle

Steffs er en reser på vintage shopping, hipt og kult, tøft og trendy. Objekter preget av tidens tann er tidens melodi, for å si det sånn, og Steff er selvfølgelig med på notene (haha). Internettet er en arena hvor dette bedrives. De siste månedene har julekongler blitt shippet fra hele globen til Oslos østkant, og den beskjedne samlingen fra fjoråret har nå vokst betraktelig. Men når man er ute på reisefot kan man også handle brukt; glassbeholderen med lokk du ser på bildet er fra Tokyo, den hvite skålen er fra Vigra Ålesund. Vi samler hele verden i vårt hjem, vårt hjem er verden, osv osv, blablabla. Nå er det lørdag, og siden jeg er hjemme alene, og siden Steff «helst ikke» vil se den nye Harry Potter-filmen (eller HP7 som det heter nå), skal jeg gå alene. Jeg skal være en av de triste, ensomme menneskene du ser på kino, som antakelig ikke har en eneste venn, men mye snop. Der har du meg i dag, og det er helt greit.
Bilde fra juletreet 2009. I år blir det bedre.

2 kommentarer:

steffi sa...

Kjempefint og kjempeflott!

Hildebilde sa...

Igrunn er det ofte irriterende å gå med folk på kino, spesielt om de er snakkere eller spiser bråkete godis. Så ja til alenekino! (Men jeg kunne godt sett HP7 da.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...