16.11.2010

Erlend lærer seg photoshop + gode bøker

1: Jonathan Littell De velvillige; 2:Jonathan Franzen Frihet; 3: Hanne Ørstavik Kjærlighet; 4: Anne B. Ragde Arsenikktårnet; 5: Sofi Oksanen Utrenskning; 6: Cormac McCarthy The Road; 7: Vigdis Hjorth Fordeler og ulemper ved å være til; 8: Geir Gulliksen Tjuendedagen; 9: Carl Frode Tiller Innsirkling; 10: Carl Frode Tiller Innsirkling 2; 11: Tomas Espeland Imot Kunsten; 12: Maria Parr Tonje Glimmerdal; 13: Johan Harstad Bsider

Så her er noen bøker jeg typisk kan finne på å anbefale, dersom noen plutselig skulle ha behov for en anbefaling sånn på rappen. De siste dagene har jeg brukt småstundene på Innsirkling 2 av Tiller, og det er så bra og motbydelig at jeg tidvis mister troen på menneskerasen, fordi karakterene er så menneskelige vemmelige ut i det ekstreme, tidvis får jeg gåsehud fordi Tiller skriver så godt, sant?, sant! Men hovedprosjektet denne gang, med dette innlegget, var å lære meg photoshop. Og jeg synes da det gikk ganske så bra. En flott montasje, med tall og bokstaver og effekter og jeg vet ikke hva. Men Steffen stiller seg altså ikke bak dette designet, som han synes er både stygt og (sitat:) «umotivert»! Så det så. Men jeg er fornøyd. Så da så!

3 kommentarer:

Hildebilde sa...

En fin start, men du kunne jo fargesortert!

Erlo sa...

Sant, men man må ta det stykkevis og delt, som Ibsen sier.

Erlo sa...

Når jeg tenker meg om var det vel det motsatte Ibsen forfektet, men samma det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...