08.05.2009

«Ved til vinteren, selges billig»

Steffi sier vi ikke har plass til flere bøker. Jeg sier joda! Vi har nemlig fire kreatuer som bor i bokhylla vår. De tar opp mye plass. Det skaper forargelse i hjemmet, når jeg ynder å kalle dem for vedkubber. Det er tredukker, wooden dolls. Og dukka i front, kjent som «surtrusa», var den første som fikk bo med oss. Siden da har de altså vokst i antall, og blitt fire. Og da får det holde, tenkte jeg... men neida. Steffi går i disse dager og venter på postleveranse fra USA. Wooden doll nummer fem. Tidligere har Steffi skrevet om dukkene sine her og her og her og her. Var det noen som sa «mani»?

2 kommentarer:

Hildebilde sa...

Er det nå jeg ikke skal si at jeg så en av de på 30% tilbud på Norway Says her en dag?

angoranora sa...

Han (dukka) så litt ut som han surtrusa som sto i døre på 3b i gamle dager.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...