17.05.2009

Liker vs. ikke-liker

Synnøve Svabø har fått mye pes etter sin innsats som kommentator under finalen i Eurovision Song Contest i Moskva. Blant annet her, her, her og her. Vel, som kjerringa mot strømmen, så står jeg fram som tilhenger. Jeg liker Svabø, og synes altså hun gjorde en glimrende figur. Wollen Sie Bumsen, Helga! Snakketøyet er i orden. Yes!
Over kanten? Under beltestedet? Vel, humor er humor, sier nå jeg, og har gått så langt som å melde meg inn i en fan-gruppe på facebook ... 
Men så synes jeg vi skal flytte fokus fra Svabø, og over til et faktisk problem. Et virkelig samfunnsproblem. Nemlig silly string. I Oslo tok det helt av på 17.mai. Både gater, trær, mennesker og dyr var dekket. Hva er poenget, spør jeg. Hva? Jeg er nok blitt for gammel.
... selv om det selvfølgelig er litt gøy når Ellen Degeneres bruker silly string på skuespiller Nicollette Sheridan fra Frustrerte fruer! Heh...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...