05.03.2012

Spisestue #4

foto: privat

 Vegg.  Jeg sier det samme som Gabrielle ljomet over radioen i hele sommer
Eg går på veggen. Nesten. Men ikke helt. For selv om ting tar tid, og ukene går usannsynlig fort, så mangler det fortsatt en vegg. Nå har jeg masa om den veggen i snart ett år (blant annet her, her og her), og det er på tide det skjer noe! Men det er på tapetet. Eller vent,
er det? Angående tapet — det finnes mye stygt der ute (believe me, I know), samtidig som det finnes mye fint også!

foto: mineheart

I jungelen av «alt jeg kan blenge opp på veggen» finnes det av og til noe som får min oppmerksomhet. Noe som får meg til å stoppe opp og tenke: hvorfor ikke? Som denne bokhylletapeten fra Mineheart. Det finnes fra før mange varianter av «bøker på veggen-tapet», og ikke det at vi har for få bøker fra før, men hvorfor ikke ha det på veggen også?

foto: mineheart

Jeg har jo tidligere mast om french panelling, og så har de pinadø det som tapet også! Smart. Altså, når man ikke tror man klarer å liste opp selv, eller ikke gidder, eller ikke har lyst!

5 kommentarer:

Hildebilde sa...

En huslig oppdatering snart, takk!

steffi sa...

Fornøyd, @Hildebilde?

Hildebilde sa...

Ja! Nå ønsker jeg meg et innlegg om perfekt oppbevaring av lp-plater, eventuelt hvordan man kan bruke eplekasser i et interiør uten å bli sjæbbysjik :) Googla sistnevnte i dag, og det er seriøst mange mammainteriørblogger som mishandler kassene på det groveste.

steffi sa...

LP-plater er ut! So last year! Samme med de derre jævla eplekassene. Folk selger de svindyrt for å lure alle mammainteriørbloggerne! Jeg hadde satsa på noe annet. Bruskasser, kanskje? Eller melkekartong-vogner! Eventuelt søppelsekker.

Hildebilde sa...

Neinei, de kommer tilbake! Vurderer å snekre min egen kasse, det blir isåfall veldig Hilde-94. Retro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...